Tuesday, June 29, 2010

21+1=???????aku dah tua!

hye kwn2,,,,,smlam 28/06/2010 ak dah tue setahun,,,,,ehhhe,,,,pic tuk tatapan bijik mate korang,,,yg ak snap kat opis,,,hahahah,,,,,tp ad kesilapan teknikal yg mane wish slah tekap,,,,EZA DAH TUA!tp dah tersalah,,,,yelah,,,yg tekap ad msalah pendengaran sket gaknyer,,,tp de satu yg pling trgik kena mse bezday ak,,,,,jeng3,,,,tgk la telinge ak,,,da terkoyak,,,,!!!!ad idea cmner nk smbung?????kena jahit kew????pe2,,,tgk lah erk,,,,













9 comments:

  1. 22! happy belated birthday =)

    ReplyDelete
  2. hapy besday 2 u.. smoga pnjng umo n murah rezeki...

    ReplyDelete
  3. slmt hari lahir yg ke 22 eza..!

    ops jgn lupe register !

    ReplyDelete
  4. 22 tu sekadar nombor je Eza. Kalau kita terasa muda, muda la kita. Tapi kalau kita berasa sebaliknya, maka tua la kita. Selamat hari jadi. Sedap tak kek tu?

    ReplyDelete
  5. happy besday to u.21+1 kira muda lagi tu.nanged u

    ReplyDelete
  6. uik... boleh panggil makcik la yer lepas ni... hehehehe

    btw... 30/7/2010 ni my birthday pulak... so.. i want u belikan present utk i... huhuhhu.. boleh???

    ReplyDelete
  7. Delicious cake, I presume.........look so yummy. Following u too.

    ReplyDelete
  8. Hai...
    Banyak di luar sana yg menganggap diri dah tua bila berada in the 20's. Mengapa ya? Kalau kamu mau selalu muda, kecantikan yg tahan lama, kamu bisa menggapainya dengan mempelajari ilmu kecantikan ini:

    Untuk Kecantikan Tahan Lama...buat selamanya

    Oh! By the way - happy birthday. :-D

    ReplyDelete