Saturday, November 20, 2010

PEN bercetak ayat Quran.....dibolehkan atau propaganda????

   
Cubelah korang peratikan betul2.......itu bukan ayat Muqaddam???aku nie bukan lah pandai sangat bab agama...tapi pada aku nie kire macam menghina Islam jugak.kenapa mesti kena cetak kat pen??yang bagi kat aku pen nie colleague aku,non muslim lagi!memang lah kita pegang pen tuh,tapi klu dakwat dah abes konpom kita xguna!kalau orang islam mungkin jugak dy simpan tp bagi bukan Islam??mereka xtau ape tuh.....mungkin jugak mereka buang ataupun mereka pijak,maaf ye pada kawan2 yang bukan Islam.xde niat nk cakap cm tuh..sebab xsemua yang bukan islam xtau kan...ok2...yang menjadi persoaalan aku,boleh ker cetak cmnie??atau nie semua satu propaganda nak MENGHINA ISLAM????ade sape2 yang tahu??

2 comments:

  1. itu bukan ayat al-quran, tetapi huruf hijaiyah. :) huruf-huruf yang digunakan untuk menyusun ayat al-quran

    ReplyDelete
  2. Betul tu mcm A B C di dalam bahasa arab. Alif Ba Ta.

    ReplyDelete