Thursday, October 21, 2010

Perginya KIDbrush buat selama-lamanya....

Aku mmg ade perasan dah bape ari KIDbrush xmejenguk blog ku.Selalu komen2 dy mmg leh wat aku menagis sebb xtahan ketawa...aku mmg slalu jengah blog dy,mmg entry2 KIDbrush klakar.....mmg xkering gusi lah bace.Tapi tadi aku tergerak nk jengah blog dy,mne tahu dy outstaion tuh yg xde update blog!tapi berita sedih yg aku dpt!KIDbrush telah kembali ke rahmatullah mlm kelmarin jam 10.30mlm....kerana dijangkiti kuman kencing tikus.Sugguh terkejut dan sedih.Allahyarham meninggalkan seorng balu yg sedang sarat mengandung.....
Jadi kepada blogger yg masih belum tahu cerita sebenar harap maklum dan same2 lah kite mendoakan agar roh arwah KIDbrush(Iskandar zulkarnain) dicucuri rahmat oleh Allah S.W.T....Al-Fatihah....


nie blog KIDbrush
http://kidbrush.blogspot.com/

1 comment: