Thursday, July 29, 2010

Ella ratu rock Malaysia...dulu,kini dan selamanyer.....

tetibe yerk tergerak ati aku nk bukak cite artis nie..ELLA,spe lah yg xkenal kan...dy santik+suweet...super cute lah...aku memang minat dy nie dr aku kecik,heheh..setiap kali gie karaoke mmg aku hentam lagu Ella lah!yela..aku pown baru tau yang sore aku nie cm Ella(pasan lah ko)...bile lah MENTOR nk suh Ella cr protege...senang aku gie ujibakat..kompom kena gelak ngn Ella,hik3,,,Sume orng tau mase awal kemunculan, Ella xsorang tp dengan group(ELLA N D BOYS)...mmg mantap lah sore Ella mase mude mudi..mmg rock!
Aku teringat lagu 2 insan bercinta tuh...sodap Ella bwk lagu tuh ngn group compare ngn dy nyanyi solo..kan..



Dan klu xsilap aku album ELLA USA tuh album yg pling tggi jualan nyer..350 ribu unit..dan sampai sekarang xdek lagi artis yg boleh capai jualn album byk ceggituh..even CT Nurhaliza pown xtggi jualan album dy..ehhhheh....tp sayang Ella blum nk kawen lagik...bile agaknyer erk????TINGGAL TANDA TANYA
cm lagu dy jugak.hm..korang paling suke lagu Ella yg mane???paling aku suke KITALAH BINTANG n PERMATA BIRU!mmg syok....baru2 nie ELLA dapt penghargaan....santik beb RATU ROCK nie pakai kebaya!body mmg mantap lah!ehhhehehe...Ella dah kua album baru,,,PUISI HAMBA,korang belilah erk!
paling aku suke cover album tuh santik..ok2 xmo cite panjang2 erk...korng tgk lah pic ELLA n video lagu yd paling aku suke!KITALAH BINTANG.xkan ade yg same cm Ella,rock cm ELLA,yg Semantap ELLA...dy lah RATU ROCK MALAYSIA,dulu,kini,dan selamanya.........


7 comments:

  1. Dropping here...nice entry friend, visit mine..latest entry for today ;D

    ReplyDelete
  2. ohhh eza... u free tak hari sabtu ni???

    ReplyDelete
  3. suke lagu permotong permata

    ReplyDelete
  4. suhaisweet:heheheh..ok...tengs
    Ayie:heheh..sowi xbace lak yg post tuh...hehhe...sy blek kg lah ayie....mak sy xsehat..ad plan pe g sepital tuh ayie...
    Uru:lah...ok2...sy pown suke....heheh

    ReplyDelete
  5. Ella mmg lawa & manja tapi pelik..

    ReplyDelete
  6. peminat ratu rock rupanya.., rock yeah ! :)

    ReplyDelete