Friday, August 20, 2010

masker kulit kayu manis....rahsia cantik yg diperkenalkan oleh housemate aku....

Korng tgk lah,,sejak housemate aku suh ak gune masker nie aku rase ad kesan lah,muke aku jd licin sket n jerawat pown kurang.Bahan nyer senang jew,serbuk kulit kayu manis korang campurkan ngn bedak sejuk xkire pe jenis..sebelum korng tito korang buh lah,tp muke cuci dlu bersih2..mmg aku akui masker yg tradisonal nie mmg bagus,jimat kos jugak,,lgpown alami xdek bahan pengawet....kurang lah blanje nk bli masker..hik3.korang cubelah.kadang2 kulit kite perlu jugak masker yg semulajadi kan.....segar!





4 comments:

  1. owh..ini rahsianyer.tapi gmba last tuh...hantu...larikkkkkk.........

    ReplyDelete
  2. hiyee ke?! haku coba terai test kat kepala lutut haku yg kerepot neh

    ReplyDelete
  3. eza pas pki jgn lupe cuci kang.......???
    hee.........

    *maaf lame x ke sini iye..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. Perhatian kepada blogger-blogger johor. Pada 28/8/2010 blogger johor akan menganjurkan 1 aktiviti berbuka puasa akan di anjurkan di Johor Bahru. Kepada sesiapa yang ingin menyertai kami, sila ke facebook blogger Johor. Harap maklum

    ReplyDelete